Wednesday, October 20, 2010

Task Objek : Toilet Junior Suite, Sutera Harbour, Sabah


Berhoneymoon di Sabah 2 tahun lepas.... Time ni dapat bilik Junior Suite di Sutera Harbour, Kota Kinabalu... Lepak kat sana 3 hari 2 malam.... Bilik memang ekslusif dan sangat2 privasi....




Ini namanye takde kerja dah... Malam tu aku lepak dekat 2 jam dalam bilik air suite tu, bilik airnye jer punyalah besar, dah sama dengan bilik biasa.... Harga semalam takyah cakaplah.... Malu saya nanti... Hehehee... 

Lepas dari bermalam di Sutera Harbour, aku check in pulak kat rumah Paksu aku... Ini adalah wajib, kiranye seminggu jugalah aku di Sabah... Macam2 aku beli dan bawa balik.... Dan paling aku jakun sekali adalah makan Buah Tarap... Sedap siut... Tapi menjadi larangan untuk di bawa ke hotel dan menaiki flight....

2 comments:

erolnukman said...

abg bila nak pegi sabah lagi?cuti hujung tahun ni plan nak bawak anak bini jalan2 ke sabah sekali lagi..hehe

Chilabaey's Central said...

To: Erolnukman...

Belum tahu lagilah erol... Insyallah akan ke sana juga nanti... Silap2 boleh pergi sekali yer tak...?? :)