Saturday, November 12, 2011

Orang Lain Beraya, Aku Bertunang....!!!!


Lama sungguh tak update blog satu lagi ni... Naik bersawang dah... Ular, cengkerik, lipas, kumbang dan labah2 semuanye dah buat apartment kat blog ni.... Dah dekat setahun senyap macam tu jer... Bukan apa sibuk dengan blog satu lagi... Apa2 pun Insyaallah aku akan update dari semasa ke semasa....

Satu lagi mals sangat sekarang nak menembak.... Tersimpan jer kamera dalam beg... Lens pun dah start ada fungus.... Masalah2....


Gambar2 ni bukan aku punya job, kebetulan aku bawa kamera hari tu so apa salahnye memanaskan sikit apa yang tersimpan.... Skill pun dah ingat2 lupa jer... 


Majlis pertunangan 2 pupu aku...

                                      Nama     :   Fara Noraiza Bte Zakaria...
                                      Tempat  :   Taman Kajang Utama, Kajang.... 
                                      Tarikh    :   Hari Raya Haji Kedua...
                                      Masa      :   12.00 Tengahari







Oklah buat setakat ini, banyak lagi gambar tapi ini jer yang rajin aku upload.... Ketemu di lain entry Insyaallah... 

No comments: