Saturday, October 9, 2010

Task Nature : Langit Membiru, Jeddah


Dalam flight MAS menuju ke Jeddah untuk permulaan perjalan mengerjakan Umrah pada tahun 2006 lalu... Banyak kata sukar kalau bawa kamera besar2 semasa menunaikan ibadah Umrah.... Sebenarnye memang sukar.... hehehehe... macam tulah kalau orang degil.... Tapi bagi aku, aku mahukan satu kenangan abadi yang boleh dicoretkan di mata lensa aku ni....


Memang indah ciptaan Allah SWT... Sangat2 kagum dengan apa yang terbentang di langit... Alhamdulillah cuaca ketika itu sangat baik...



Langit membiru sepanjang perjalanan... Ternyata indah....


4 comments:

erolnukman said...

cantik lah bang...gambar2 kat mekah takde ke?

Chilabaey's Central said...

To: erolnukman...

Takde apa yang menarik pun... Sajer click2 sebab lama sangat atas fligth... Gambar Mekah ada... Tapi taklah berapa banyak sebab susah nak bawak kamera besar2 kalau tgh mengerjakan Umrah...

wa kaljis said...

mmg cantik gamabar2 encik chilabaeys kita ni :)

Chilabaey's Central said...

To: En.Onggon...

Jangan puji lebih2 nanti gambar saya lepas ni tak menjadi... Pantang tu.... :)