Wednesday, January 5, 2011

Task Nature : Pantai Morib, Banting, Kuala Langat


Lama tak buat entry dalam blog aku satu lagi ni... Kali ni nak habiskan gambar2 mana yang ada dalam draft jer.... Gambar masa baru2 mencuba suasana petang di Pantai Morib, Banting, Kuala Langat...




Memang tenag sebenarnye dalam masa menunggu matahari terbenam... Tapi faham2 jerlah.. Orang lain dah balik rumah sebab dah dekat Maghrib, yang aku pulak lepak bertemankan dengan setan yang berkeliaran... Ishhh... Ishhh...


Apa2 pun lepas tu kenalah cari surau yang terdekat untuk settlekan tanggungjawab... Sebenarnye banyak tempat2 menarik untuk kita dapatkan gambar2 sebegini... Bagi aku, masa tu yang susah sikit... Busy semedang...

2 comments:

thomas said...

Cantik juga permandangan di Morib,kalau tinggal tepi pantai bolehlah ambil yg cantik2 je.
Ini dtg dari jauh bergantung pada nasib.

esyam said...

wahhh nice pic bro...